E ~ 19.27


Jag vill att Sofia jonsson, att Maja pettersson och att Ida ramevik ska veta detta, även att Alexandra ottosson,  therese ramevik, Emilia jonsson och att Linn Tholin och Diana ska se detta.  För de är ni som får mig att varje dag se ljuset, ni är sjukt bra. Ni är de bästa personerna en tjej som jag kan tänka mig. Ni finns här hela tiden.

Sofia jonsson: Du är min absolut bästavän, Jag älskar dig till tusen och kan verkligen vara hur som helst med dig, så som du och jag är, så har ingen annan sett oss. haha, du är för fin hjärtat!

Maja Pettersson: Under den lilla tiden jag har lärt känna dig har jag förstått att du verkligen är en skit bra tjej, du är skit rolig, snäll, och vi tycker och känner för de mesta likadant, Jag älskar dig.

Ida Ramevik: du är som en syster för mig, du är verkligen underbar så skulle jag mista dig vet jag inte vad jag skulle göra. jag älskar dig!

Emilia jonsson: är sjukt snäll kvinna, du är cp, and I LOVE UU

Alexandra ottosson: herregud vilken underbar brud, har träffat dig 2 gånger, och inga dåliga gånger, synd att du bor så sjukt långt bort. Varför just falkenberg?, jag verkligen älskar dig!

Therese Ramevik: Vilka stunder jag har haft med dig, med dig kan man faktskt tala allvar (faktskt var för att du kan vara jävligt cp). DU förstår allt. och får mig att må bra. jag älskar dig!
 

Linn tholin: säger samma att du är som en syster för mig. RIktigt underbar person som jag vet att du finns alltid här. Jag snackar med dig om allt, så som en syster, älskar dig!

diana nilsson: Min egna helt riktigta syster, på riktigt (a'. DU är fasen bäst diana, Du har läst mig mycket genom åren. Gott och ont. Älskar dig, föralltid.



Det jag ville säga med detta inlägg var att jag älskar er, avadsett vad. <3


Kommentarer
Postat av: Diana

älskar dig med gummman

2010-12-04 @ 12:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0