E ~ 20.23


Fredag: drar jag mig till ödeshög, träffar älskade Emilia. Åker även dit med Ida Ramevik. Träffar allt folk. Grabbarna, Hoppas även på att få träffa höglin. Och alla andra små sötingar. De blir skit trevligt. Älskar den där lilla hålan. Man kan vara hur som helst. Utan att skämma ut sig. (a)


Lördag: På lördag drar jag hem från bynn. Eftersom det är julmarknad i boxholm så kanske det blir att vara där en sväng. Annars tror jag att jag bara ska ta det lugnt. Ska nog sola med, strålsnäs solarium är faktiskt bra, och billiga! Så sola står även på schemat om jag inte har något att göra på lördag, annars blir de solning på Söndag!.

Söndag: Då ska jag bara ta det lugnt, de är en sak som är säker. Ska även börja plugga till ett prov som vi har på onsdag. Som i detta fallet är Tyska. Tyska kanske jag inte riktigt är kung i, därför måste jag öva. För Övning ger "färdighet" så ska sattsa på bra resultat! 
 

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0