E ~ 21.44

Eftersom sofia inte bloggar något så får jag ta och göra det. Men de är bra att hon pluggar istället för att sitta här. ;)

Iaf så hade jag tänkt att berätta att jag är sjuk, inte så jätte sjuk så jag tänker vara hemma imorgon. Men om vi säger såhär istället. Så sjuk så jag ska släcka ner innan klockan är 22.00. Och eftersom jag ska till linköping imorgon / Följa med sofia hem från linköping och sova hos henne så måste jag packa lite små saker. Hihi. känner mig lite små pepp inför skola imorgon, faktiskt. Men gör nog de mest bara för att dagarna ska gå fortare då. Så det blir helg snabbt! :)

Men nu är de bäst att jag packar lite inför imorgon så att jag inte glömmer något. hihi. Sovgott



jag och min älskade syster som jag älskar så. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0