E ~ 18-23

Hellojan. Jag har typ pluggat hela eftermiddagen eftersom jag har omprov imorgon, kan allt. Utan någon enstaka fråga. Men jag kommer nog allt klara provet galant! Som ni kanske har märkt så har inte sofia bloggat alls speciellt mycket även idag, ett inlägg bara för hennes del. Men hon har även hon pluggat, och sen åker hon till linköping varje dag efterskolan eftersom hennes mamma jobbar där. Men ni får hoppas att hon kommer med ettpar inlägg ikväll. Lite tråkigt att blogga bara jag! Men de blir nog ändring på det!

Just nu sitter jag och kollar på bolibompa. Mogen som jag är. Imorgon blir det nog Linköping med Sofia & Maja. Måste inhandla skor och lite kläder. Men skor är de Viktigaste!


Har myst ner mig under täcket ! (a)
-



Ni har väll inte glömt att hotell gyllene knorren visas kvart över sju imorgon?, haha, jag tänker iallafall följa det! :)


Kommentarer
Postat av: Maja

Hihihih mysiiigtttttttt!

Om det blir linköping imorgon är det donken som gäller för mig! :D

2010-11-30 @ 18:25:57
URL: http://majaelin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0